Selvstændig / Freelancer


Du kender det sikkert.. 


Du har de bedste intentioner når man starter selvstændig virksomhed. 


Papirerne skal i mappen med det samme, og man skal løbende holde øje med sin skat og moms. 


Dagene går, og papirstakken i hjørnet af skrivebordet bliver højere og højere. Man mister overblikket, og man ved ikke hvad ens egen løn er.


Du risikerer at miste fokus på det du er bedst til - og det går ud over omsætningen.

Jeg kan hjælpe dig 


Få ro i maven og fokuser på det du er allerbedst til.


Skub det administrative arbejde over til mig, og lad mig f.eks. hjælpe dig med at: 


  • Bogføre dine bilag


  • Fakturere (og rykke) dine kunder


  • Indberette din moms


  • Afstemme banken


  • Udarbejde dit årsregnskab (mindre erhvervsdrivende og uden erklæring)


  • Indberette dit årsregnskab til SKAT


  • Holde løbende øje med, om du betaler den rigtige B-skat, så du undgår en restskat.